BCR a lansat, la București, primul Centrul de Dialog Financiar


Sediu_Central_BCR

BCR a inaugurat joi, la București, Centrul de Dialog Financiar, un nou concept de agenție bancară bazat pe educația financiară, în contextul în care 42% din români se așteaptă ca această educație să fie oferită de bănci și de specialiști în finanțe.

Centrul de Dialog Financiar din București va funcționa de săptămâna viitoare. Educația financiară se va realiza timp de o oră pe săptămână, în afara orelor din program, cel mai probabil joia. Peste 250 de angajați instruiți sunt pregătiți să le spună oamenilor, fie că sunt clienți sau nu ai băncii, cum să își evalueze resursele financiare și să își stabilească obiective realiste. Aceștia vor vorbi despre economii, educația copiilor, vacanțe sau achiziții personale, realizând, astfel, un jurnal financiar.

Vom încerca să parcurgem jurnalul financiar fără să vindem produse, fără să vorbim despre bancă, fără să vorbim despre noi, fără să vorbim despre BCR, să vorbim doar despre viața lor, iar ei să parcurgă acei pași în a se cunoaște pe ei înșiși, în a înțelege ce au nevoie și a cunoaște exact riscurile la care se expun, în a-și face un buget pe termen mediu și lung

a spus Dana Demetrian, vicepreședinte pentru piața de retail al BCR.

Procesul de educație financiară este adresat, în mod special, adulților. Reprezentanții BCR vor merge în companii și vor discuta cu angajații despre jurnalul lor financiar, obiectivul fiind ca cetățenii să înțeleagă mai bine situația personală din punct de vedere financiar și să încerce să planifice alte lucruri, a spus Valentin Popovici, directorul departamentului de Piețe Financiare.

Ce vrem să obținem este o mai bună conștientizare a situației financiare a fiecărei persoane, conștientizare care va duce la decizii pe plan financiar mult mai disciplinate

a explicat acesta.

Planul BCR este să pregătească aproape 1000 de angajați care să discute cu oamenii interesați de situația lor financiară și să dezvolte, în fiecare oraș mare, cel puțin o sucursală.

Sursa: Mediafax

Imparte acest articol