Ghid de bune practici pentru Black Friday, eveniment care va depăși pragul de 2 mld. euro


black friday

În acest an Black Friday va fi organizat pe 18 noiembrie, iar necesitatea elaborării unui ghid de bune practici a venit ca urmare a experienței din ultimii 5 ani și a desfășurării de resurse pe care evenimentul o presupune, arată un comunicat al Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO) .

Black Friday a fost organizat pentru prima oară în România în 2011, iar 2015 a fost anul în care vânzările online le-au depășit, pentru prima dată, pe cele tradiționale. Ghidul cuprine recomandări privind elementele legate de procesul de cumpărare: catalogul de produse la promoție, stocurile, prețul, infrastructura, vânzarea, livrarea, plata și procesul post vânzare. El poate fi accesat de orice magazin și client la adersa http://www.armo.org.ro/black-friday-2016-la-armo/.

Printrem magazinele membre ARMO care au anunțat deja Black Friday se numără BestKids, DepozituldeCosmetice, eMAG, evoMAG, F64, Fashion Days, FashionUP, Il Passo, ITGalaxy, PC Garage, Shopila, SevenSins, Vivre, WatchShop. „Credem că acest ghid era necesar, în contextul unei creșteri semnificative a vânzărilor de Black Friday și, implicit, a presiunii puse pe departamentele de logistică. Suntem siguri că acest ghid își va dovedi utilitatea atât în acest an, cât și în organizarea evenimentelor viitoare”, a declarat Florinel Chiș, directorul executiv al Asociației Române a Magazinelor Online.

Potrivit estimărilor ARMO, vânzările online locale vor crește în acest an cu 45%, depășind pragul de 2 miliarde de euro.

Vom avea peste 1.000 de oferte speciale pentru acest eveniment, cu prețuri începând de la 1 leu. Clienții vor putea achiziționa maxim o bucată din fiecare produs per comanda, însă stocurile vor fi suficiente pentru cei mai agili dintre aceștia. Vom livra produsele în maxim 7 zile lucrătoare. Ne așteptăm la o creștere cu 40-50% a numărului de comenzi față de anul trecut. Promotiile vor continua și în weekend

a declarat George Șerban, General Manager BestKids.

Pe 18 noiembrie va fi cel mai mare Black Friday de până acum. Anul acesta am depășit 1 milion de produse disponibile pe eMAG, aproape dublu față de perioada de Black Friday de anul trecut. Sute de mii de produse din categorii foarte variate vor fi în oferta noastră de Black Friday de anul acesta

a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG România.

Black Friday are loc anul acesta la evoMAG în intervalul 18 – 20 noiembrie. Cele mai importante reduceri din an vin la pachet cu cea mai mică perioadă de livrare. Astfel, 50% dintre comenzile plasate de Black Friday pe evoMAG vor fi livrate în 48 de ore, urmând ca restul produselor să ajungă la clienţi în cel mult 4 zile

a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Vom avea peste 50.000 de produse, toate la prețuri reduse, din care clienții își pot crea cele mai ingenioase combinații. Stocurile pregătite împreună cu furnizorii sunt foarte mari, vom avea peste jumătate de milion de produse pentru femei, bărbați și copii. De asemenea, vom lansa, în premieră, și o primă colecție care va cuprinde câteva mii de produse pentru casă, așadar Black Friday va fi anul acesta un eveniment de shopping care nu trebuie ratat

a declarat Alin Stanciu, CEO, FashionUp.

Sursa: Mediafax

Imparte acest articol