Litoralul și Delta Dunării, promovate la Bruxelles, la Târgul ‘Salon des Vacances’


849327111_B9777076Z.1_20121227125312_000_GS8E8BP9.1-0

Litoralul și Delta Dunării sunt promovate la Bruxelles, în standul oficial al Ministerului Turismului, cu prilejul Târgului „Salon des Vacances”, care se desfășoară în perioada 2-5 februarie 2017, se arată într-un comunicat al Asociației Litoral – Delta Dunării (ALDD), remis joi AGERPRES.

„Solicităm sprijinul Ministerului Turismului pentru proiectul nostru de a readuce turiștii francezi și belgieni pe litoralul românesc și în Delta Dunării. Avem nevoie de investiții în promovare și susținere zboruri charter. Noi ne străduim să convingem tour-operatorul belgian Maxitours și compania Blue Air că investesc buget și campanii de promovare pentru un produs turistic românesc în care vom oferi servicii turistice de un standard corect și sigur în hotelurile recomandate și selecționate de noi, obiective turistice, excursii și tururi locale atractive, asistență turistică, materiale de informare turistică în limba franceză, suport din partea autorităților locale, a aeroportului Constanța”, a spus președintele Asociației Litoral — Delta Dunării, Corina Martin.

Aflat la cea de-a 59-a ediție, „Salon des Vacances” este cel mai important târg internațional de turism din Belgia. Asociația Litoral — Delta Dunării a mai participat la acest târg în 2014, când a organizat o conferință de promovare a litoralului românesc și Deltei Dunării, împreună cu reprezentanții Biroului Român Privat de Turism din Bruxelles și ai tour-operatorului belgian Maxitours, specializat în destinația România.

Corina Martin a avut, cu acest prilej, o întâlnire oficială cu vicepreședintele Comisiei de turism din Parlamentul European, europarlamentarul Claudia Țapardel, partener activ al Federației Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT) și al Asociației Litoral — Delta Dunării. Tema întâlnirii a constituit-o susținerea proiectelor de dezvoltare și promovare a destinațiilor turistice românești pe care le implementează FAPT prin asociațiile sale județene, precum și atragerea de evenimente internaționale de turism în România

„Susținem în mod special eforturile pe care le fac Maxitours și Blue Air în standul propriu în care promovează România și destinațiile de vacanță românești. Asociația Litoral-Delta Dunării îi susține cu materiale de promovare Litoral și Delta Dunării, pentru că suntem gata să lansăm zborul direct al Blue Air, Paris-Constanța (alături de noile rute directe dinspre Roma și Milano) și purtăm încă discuții pentru un zbor direct Bruxelles-Constanța”, a precizat Corina Martin.

Potrivit acesteia, Maxitours a lansat, joi, la târg, „Broșura România”, care oferă vacanțe și circuite turistice în Transilvania, Bucovina, București, Delta Dunării și pe litoralul românesc.

AGERPRES

Imparte acest articol