MoneyGram catre romani: “Stim ce-i DORUL”


91414884_3_644x461_transfera-bani-ieftin-rapid-si-sigur-prin-smith-smith-si-moneygram-servicii-diverse

MoneyGram Romania a lansat o noua campanie, prin care capitalizeaza pe ideea Dorului la romani. Campania “Stim ce-i DORUL” ruleaza in sase tari – Romania, Marea Britanie, Belgia, Germania, Italia si Spania, pe canalele TV, radio, print, outdoor si digitale, precum si in multe locatii ale partenerilor.

„Este mai mult decat un cuvant. DOR evoca emotii si amintiri de acasa, din copilarie, alaturi de familie si de cei dragi. Activitatea MoneyGram se traduce prin conectarea familiilor si prietenilor aflati la distanta de casa si sprijina cu mandrie aceasta parte importanta din cultura si traditiile romanesti, prin intermediul campaniei DOR.”, a declarat Pete Ohser, Chief Revenue Officer MoneyGram pentru Europa si America.

Romania este una dintre pietele cheie din Europa, pentru MoneyGram, mentioneaza Radu Pojoga, Director Regional MoneyGram pentru Romania si tarile din Balcani. El a precizat ca pentru a face fata cererii in crestere pentru serviciile de transfer de bani, ne-am extins reteaua agentilor la 3.500 de locatii din intreaga tara si am deschis un nou birou in centrul Bucurestiului.  

In ultimii ani, Romania a cunoscut o crestere semnificativa in ceea ce priveste transferurile de bani din strainatate, se arata in comunicatul MoneyGram. Banca Mondiala estimeaza ca peste 3.4 milioane de romani muncesc in strainatate, in diferite colturi ale lumii. Aproape 1 milion de romani locuiesc in Italia, 785.000 au emigrat in Spania, 355.000, in Germania, iar 150.000, in Marea Britanie. 

Conform Bancii Mondiale, aproximativ 3.2 miliarde de dolari au fost trimise catre Romania in anul 2015, prin intermediul transferurilor de bani, suma reprezintand 1.7% din PIB-ul Romaniei.

sursa :  www.markmedia.ro

Imparte acest articol