REPORTAJ Târgul de Turism al României: Românii au cumpărat mii de vacanțe cu reduceri de 40-50%; România, Grecia, Bulgaria și Spania, cele mai vândute destinații


DSC_0209

Sute de români au luat, joi dimineață, startul în cursa pentru vacanțe cu reduceri de până la 50%, iar aleile de la Romexpo, locul în care se desfășoară Târgul de Turism al României (TTR), s-au animat cu mult înainte de ora oficială de deschidere.

Reprezentanții industriei de hospitality apreciază că până duminică după-amiază, la închiderea ediției, numărul vizitatorilor va trece de 200.000. Potrivit acestora, pentru cei care doresc să aibă mai multe opțiuni pentru vacanțe și călătorii acum este cel mai bun moment din an să rezerve.

„Românii își rezervă tot mai din timp vacanțele, avem din ce în ce mai multe rezervări early booking în ultimii ani. Ca urmare, ianuarie și februarie au devenit luni de vârf ale vânzărilor de vacanțe, impulsionate de discounturile consistente, de până la 45% și de posibilitatea de a alege dintre cele mai bune oferte existente pe piață. Avem o creștere de peste 30% a vânzărilor în perioada de early booking față de anul trecut. Sunt multe hoteluri din destinații interne și externe care deja sunt în stop sale pentru perioadele de vârf de sezon (20 iunie-10 iulie și 20 august-10 septembrie”, spune Cosmin Marinof, director național de vânzări TUI TravelCenter/Eurolines.

Peste 250 de agenții de turism și tour-operatori din 14 țări (Austria, Bulgaria, Egipt, Croația, Federația Rusă, Grecia, Israel, Moldova, Palestina, Polonia, Republica Dominicană, România, Turcia și Ungaria) au încercat să atragă cât mai mulți cumpărători în standurile lor, oferind prețuri cu reduceri speciale pentru vacanțe exotice, croaziere de lux, sejururi pe litoralul românesc și în Delta Dunării, mini-vacanțe de Paște, 1 Mai, pachete city break și chartere pentru destinații din Spania, Turcia și Grecia. Majoritatea agențiilor de turism au oferit, pe durata târgului, reduceri suplimentare față de cele de early booking, de 5-10%, reduceri care vor fi valabile inclusiv luni, în agențiile de turism.

Majoritatea românilor interesați de vacanțe cu prețuri mai bune nu au vrut să rateze nici spectacolul târgului. Între o baclava, o dobrogeană, sau o felie de cozonac ca pe vremea bunicii, stropite cu spor cu câte un pahar cu vin sau un cocteil, după dărnicia expozantului, vizitatorii s-au oprit la standuri, unii pentru a studia ofertele, alții pentru a beneficia „pe încredere” de cea mai bună ofertă. Iar cei din urmă spun că aleg fie să meargă cu agenții cu care deja au mai călătorit, în care au încredere, fie cu cele recomandate de prieteni.

mai mult la :   www.agerpres.ro

Imparte acest articol