Republica Moldova, o piață strategică pentru destinațiile turistice românești


maxresdefault

Republica Moldova reprezintă o piață strategică pentru destinațiile turistice românești, iar în ultimii ani numărul turiștilor moldoveni sosiți pe litoral a crescut în mod constant, a declarat președintele Asociației Litoral – Delta Dunării (AL-DD), Corina Martin, cu ocazia participării României la cea de-a 22-a ediție a Expoziției Internaționale Specializate de Turism, Agreement și Industrie Hotelieră „Tourism. Leisure. Hotels’ din Chișinău.

„Consider Moldova o piață strategică pentru destinațiile turistice românești și încă din 2012 am demarat o campanie de atragere a interesului agențiilor de turism din Moldova pentru litoralul românesc și Delta Dunării, destinații turistice aproape necunoscute colegilor din Moldova, cu câțiva ani în urmă. Continuăm această campanie și organizăm din nou o prezentare la Chișinău, dedicată agențiilor de turism și jurnaliștilor din Moldova. Bugetul ce provine din taxa de promovare Mamaia ne permite să facem asemenea evenimente, în care Mamaia va fi în prim plan, într-un eveniment în care însă promovăm toate stațiunile de pe litoral, dar și Delta Dunării. În ultimii ani, numărul turiștilor moldoveni pe litoral a crescut constant și urmărim să creștem, în continuare, circulația turistică între Moldova și România. De aceea, ne vor fi alături și colegi din alte Asociații de Promovare din România — Prahova, Tușnad, Covasna, Govora, Băile Felix”, a afirmat Martin.

La rândul său, președintele Asociației Patronatului în Turismul din Delta Dunării, Daniel Ilușcă, consideră că, în 2017, găsirea unui loc liber de cazare în Deltă va reprezenta ‘o adevărată provocare’.

mai mult la :  www.agerpres.ro

Imparte acest articol