IT

Studiu: Unul din trei posesori de ceasuri inteligente renunță la ele


wristwatch-1283184_960_720

Unul din trei posesori renunță la smartwatch-uri, conform unui studiu publicat recent de compania americană Gartner, specializată în consultanță și cercetare în IT. Soluția: scăderea adaosurilor comerciale ale companiilor producătoare și creșterea cotei de piață.

De ce renunță utilizatorii la aceste gadgeturi? Fiindcă oamenii nu le mai găsesc utile, se plictisesc de ele sau pentru că se deteriorează repede. Este o problemă reală cu care se confruntă această industrie

a declarat Angela McIntyre, reprezentanta companiei Gartner, conform publicației spaniole La Vanguardia.

Studiul a fost realizat pe 9.500 de persoane în Marea Britanie, Statele Unite și Australia, în intervalul iunie-august 2016. Potrivit acestuia, unul din trei respondenți au afirmat că nu își vor mai cumpăra un smartwatch, rata de abandon fiind de circa 29%.

În opinia reprezentanților companiei de consultanță, soluția este ca „în loc să concureze între ele pentru gamele de vârf, companiile ar trebui să aplice marje mai mici de profit pentru a câștiga cotă de piață”.

Datele sunt confirmate de o altă companie de consultanță și cercetare în IT, International Data Corporation (IDC), care arată că piața ceasurilor inteligente, la nivel global, a înregistrat un declin, reuşind să înregistreze cifre cu 51,6% mai mici în cel de-al treilea trimestru din 2016 în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Cel mai mult de suferit de pe urma acestei scăderi o are Apple, însă reduceri ale vânzărilor le-au înregistrat și ceilalți competitori din piață.

Sursa: Mediafax

Imparte acest articol