Agenţia de turism specializată în destinaţii exotice Eturia a ajuns anul trecut la venituri de 5,3 milioane de euro pe seama vacanţelor în cele mai îndepărtate locuri din lume vândute clienţilor din România.
Cele mai scumpe vacanţe vândute în cadrul agenţiei anul trecut au fost în zone precum America, Maldive sau Ecuador şi au depăşit 25.000 euro. Pachetele au inclus vacanţe personalizate, create la cerere pentru clienţii agenţiei. Astfel, un circuit în Statele Unite ale Americii care a combinat Coasta de Vest şi Coasta de Est (o familie cu 2 adulţi şi 2 copii, zboruri de linie la clasa business cu toate taxele incluse, hoteluri de 5 stele) a costat 31.000 euro, un circuit de o lună în Africa pentru doi adulţi ce a inclus Namibia, Africa de Sud, Botswana, Zambia, Kenya, Tanzania şi Ugana, a costat 28.000 de euro, un circuit de 20 de zile în Ecuador&Galapagos şi Columbia pentru trei adulţi a costat 25.000 de euro, potrivit unui comunicat trimis de reprezentanţii companiei.
Turiştii români care aleg destinaţiile exotice au vârsta cuprinsă între 30 şi 50 de ani şi fac parte din middle şi top management sau sunt antreprenori, cele mai întâlnite profesii fiind de avocat sau medic. Aceştia au un venit mediu spre high, între 1.000 şi 3.000 de euro pe luna, şi preferă să meargă în concedii de două ori pe an, în sezonul de vară şi de iarnă. De cele mai multe ori astfel de excursii se fac în cuplu sau în familie.
Înfiinţată în 2007, agenţia de turism Eturia dezvoltă trei direcţii principale de business: vacanţe personalizate pentru turiştii cu bugete medii de vacanţă, vacanţe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif şi vacanţe de lux pentru clienţii care doresc destinaţii mai puţin accesibile. În anul 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 5,3 milioane de euro.
businessmagazin.ro