Inspirat de francezi, Ceauşescu a ordonat realizarea unor versiuni mai exclusiviste de Dacia. Astfel, în 1981 a fost lansată ediţia limitată Dacia 1310 TS, care se bucura de o serie de dotari şi elemente premium. Ea ar fi fost destinată exportului.
Printre acestea se numărau:
- plafonul acoperit cu vinilin maro
- capacele pentru roţi erau negre
- pe laterale erau montate ornamente cromate
- barele din faţă şi spate erau negre
- bordul avea inserţii din lemn
- tapiţerie realizată din două materiale
- frână asistată
- opţiune de iluminare individuală pentru fiecare pasager
- porbagajul era dotat cu priză pentru frigiderul Fram oferit opţional
- scaune cu tetiere
- centuri de siguranţă retractabile
- torpedou iluminat
- radio cu două difuzoare
- aeroterma cu electro-ventilator, cu patru trepte de eliberare a aerului
Dacia 1310 se pare că a fost fabricată într-o ediţie limitată, astfel încât azi nu mai există niciun exemplar.
După producţia primelor exemplare unul a fost ales chiar de Nicolae Ceauşescu, Dacia 1310 TS fiind maşina preferată a dictatorului până la aparţia modelului Dacia 2000.